fredag, november 18, 2005

Glad :-)

Äntligen har Schenker lyckats hitta hit med min nya kamera!
Det tog bara nästan hela veckan :-)
Ännu har jag inte hunnit testköra den så det gäller att passa på att vara glad - man vet aldrig hur länge det varar...
I alla fall så har jag fått en ny Z5a istället för 3an - och det känns ju roligt. Den känns lite mer genomtänkt beträffande vissa reglage och så är det större skärm. Annars är den nog ganska lik föregångaren - dvs brus i dåligt ljus :-)
Vet ni förresten varför den heter 5 när föregångaren heter 3?
Tydligen skall 4 vara ett olyckstal i Japan och hoppas därför helst över läste jag nånstans för länge sedan. Ingen garanti för att detta har något som helst med sanningen att göra alltså.
Imorgon skall jag på kurs (igen!) på Bosön och kommer hem utmattad söndag kväll.
Ha ett underbart liv.
Kram //Anna

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du fått tillbaka kameran och en ny dessutom! Man blir helt handikappad utan och kan inte tänka på annat! Tur att jag har två ;) Hoppas du har haft en trevlig helg trots kursande :)
    //Julia

    SvaraRadera