torsdag, oktober 04, 2012

Pysselrapport

Pysseldag i söndags! Skönt miljöombyte från regnig racerbana.
Jag gjorde 1.5 layouter på hela dagen... men det var helt ok. Väldigt rart att bara vara.
Den som blev klar är med en skön bild från i somras.



Den är mest gjord för mig, men också lite för en tävling som utgick från en skiss och layouten skulle också vara med mycket färg. Rolig utmaning.
Jag fick dessutom faktiskt ett tredjepris i den tävlingen. Tack till gänget på Scrap-Perra!
Alltid skoj med uppskattning =)



Lite extra nöjd är jag med snurkelgrejerna på denna layout. De är gjorda med hjälp av en bit papper som snurrats något, doppats i gesso som sedan klafsats på plats.
Nu ska jag försöka hinna göra klart den 0.5-färdiga LOn innan all härlig magi som är kvar sedan helgen helt försvinner.
Nano nano

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar