måndag, oktober 15, 2012

Ditt, datt och kvällens utsikt

Jag hade tänkt anlända till Malmö i kväll i tid för att hinna träna med deras NMT-gäng, men foten är fortfarande lite för klen så det var inte så bråttom ner.
Var inne på köpcenter i Jönköping och kissade och tyckte då att jag hade tid att skena in i ett par skoaffärer. Det är aldrig fel med skoaffärer.
Hittade dock inga skor.
Gled också igenom en inredningsbutik. Där hade de ord i trä för dekoration av hemmet.
Ni vet hur jag går igång på sånt!
Idag behövde jag inte ens pilla ut dem ur förpackingen.
Det blev så fint ändå.

Det är dock inte en uppmaning.
Väl nere i Malmö försökte jag ta en rask promenad för att känna av foten lite mer. Det känns... sådär.
Vi får se.

Sedvanligt: Kvällens utsikt. En innergård.

Hotellrummet var helt, rent och renoverat i något sånär modern tid. TVn är dock tjock.
Det kommer jag också att bli om inte min fot läker snart.

Jag var trött i bilen på väg ner. Därför drack jag energidryck. Därför är jag fortfarande vaken. Därför är jag osammanhängande =)
Nu ska försöka sova i alla fall. Det borde antagligen du också göra...

1 kommentar:

  1. Hej raring!
    Attans med foten då.....hoppas den mår bättre snart, nu!! Om inte min hosta/andning blir bättre snart så kan vi bli tjocka tillsammans och gömma oss i ett hörn (ett stort hörn alltså)!

    pussåkram /K

    SvaraRadera