tisdag, oktober 30, 2012

On the road again...

...vilket inte på något sätt är unikt i mitt liv =)
Förra veckan slarvade jag lite med "kvällens utsikt" - jag tog bilden, men somnade innan jag hann publicera den. Förlåt mig!
=)

 På väg till Östersund.

 Under promenad i centrum hittade jag detta extremt tydliga budskap i en port.

Strax därefter hittade jag en loppis där de bl a hade sparkar.
(Mellan skyfflarna och cyklarna.)

Lite frestad blev jag att köpa en spark för 300:-.
Och kanske en cool dubbelsidig hyvelbänk för 700:-.
Och en broderad påfågel för 60:-, en fräsch Karl-Johansoffa för 700:- och...
Och...
Men, jag behärskade mig.
Från att köpa de ovan nämnda sakerna.

Däremot köpte jag det här...

För ungefär 200:-.
Loppispriserna i Östersund känns mer rimliga än hemikring. Passade på att fynda virkade små dukar och tavelramar och kanske en och annan unik julklapp.

Jag har också utsikt. Och fransk balkong.

Ser lite mindre av skidbacken i år. Bodde antagligen en våning högre upp förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar