torsdag, oktober 11, 2012

Helgäventyr med oväntade konsekvenser

Vädret i lördags var ju fullkomligt strålande, även ute i Åkersberga. Fjärilarna i magen stormtrivdes definitivt.

Innan. Ren och nervös.

Låååång toakö. Men jag hann till start i alla fall =)

I dydiket på slutet. Inte så ren längre. Men inte särskilt nervös heller.

Go with the flow...
 
I mål. Intet ont anande. Om fotografen då.

Möts sedan av den lilla människan, som INTE vill kramas.

Jotack, jag överlevde. Men är lite törstig nu.

Ombytesbestyr.


Jag gjorde det! *eufori*

Så skoj! Mest.
Mina medelålders knän blev lite stumma av allt kallt vatten/gyttja som vi vadade igenom. Så sista 2-3 kilometrarna gick jag mest. Sedan blev jag visst trampad i något av de sista dydikena, så nu har jag inte kunnat gå ordentligt på några dagar och missar ju flera träningar =(

Tydlig konsekvens 1: Skada
Tydlig konsekvens 2: Redan anmäld till nästa år



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar