tisdag, oktober 23, 2012

Det kan ju inte gå bra jämt...


Igår tänkte jag provspringa foten, efter två veckors vila.
Håkan skulle försöka rensa köksavloppet som sa upp sig i söndags.
När jag sedan kom hem igår kväll så säger han "har du hört hur tyst det är i köket"?
Hmm... kylen har visst dött. Så roligt.
Vi har nu kylvarorna i en kylväska.
Efter lite pyssel med det gav jag mig ut och sprang. Eller skuttlinkhalthoppade till brevlådan och tillbaka. Det gick alltså inte så bra.
Medan jag i ren desperation harvade 25 minuter på crosstrainern släpade Håkan fram avloppsrensningsutrustningen.
Sedan lekte vi med den en stund. Och proppen försvann nog faktiskt =)
Mycket märkligt med tanke på hur allt annat utvecklade sig.
Undrar vad som ska gå sönder idag =)

1 kommentar:

  1. 25 minuter....du e ju galen!! ;)Jag har liksom tröttnat efter 3..och sen går det snabbt utför.

    puss /K

    SvaraRadera