måndag, augusti 22, 2011

Prova små kläder, resa långt...


Efter en mötesförmiddag åt jag alldeles för mycket yakitori till lunch. Tur det finns sushiställen som inte bara har sushi. När magen var utspänd skulle små moderna kläder provas (å tjänsten) - det tog oväntat lång tid och var ganska traumatiskt.
När detta tveksamma nöje var slut styrde jag kosan (Vem pratar så? Kosan, liksom?) söderut. Efter ett mycket distraherande sällskap på vägen valde jag att ta paus på A6 i Jönköping. Behövde köpa en bok, då jag glömt min hemma.
När jag fortsatte var visst dårarna slut och jag anlände tryggt till Växjö.
Lite skakigare blev det när jag kom in på rummet... godis på skrivbordet. Hu! Gick ju inte att motstå.
Har jobbat lite och ska snart läsa i nya boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar