måndag, augusti 01, 2011

Fabulous Fårö

En av årets bättre dagar idag.
Sovmorgon som avrundas med att någon annan gör frukost.
Sandstrand (kanske inte det roligaste - men favoritstranden gör det mer än uthärdligt) med pålandsvind (varmt vatten och höga, roliga vågor) och glada familjemedlemmar känns väldigt semesteraktigt.
Jag läser en deckare som utspelar sig på Gotland men inte är skriven av Anna Jansson eller Marie Ljungstedt.
Jag får sand mellan sidorna, och tänderna, men blir inte irriterad.
Jag badar, och njuter av det, fast jag får sjögräs i bikinin.
Vi handlar bröd på favoritbageriet Sylvis och på väg hem lite grönsaker i favorit-"tavilkaekologisktodladegrönsakerduvillochläggpengarnaiskrinetgaraget".
Vädret är givetvis av bästa semestersort...
Idag fick jag också beskedet att de ska skicka hit en ny styrbox till min trasiga elmoped =)
Dessutom har jag en superhelg på Tierp med fräna bilar och fantastiska människor i mycket färskt minne.
Livet blir inte bättre än så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar