tisdag, oktober 22, 2019

Ny kväll, nytt hotell...

...allt detta flängande är ingen bagatell.
Mina rim däremot, är rätt usla =)

Nu har jag alltså bytt bostadsort till Jönköping och verkar ha utsikt över Rosenlundsbadet.
Btw, så blev jag inte störd av hissen igår natt =)


Jag hann också förbi ett loppisställe idag. Grå krukor till junioren. Jumbokopp från Indiska till junioren. Supersöt liten grå duk. Ska hon få den också?
Nåja, hon kanske inte vill ha nåt av det =)

När jag ändå har loppistema kan jag visa den här fina skålen som jag plötsligt blev tvungen att köpa för ett par veckor sedan. Den ville verkligen följa med hem.

Alltså, så himla fin!
 
Och här ett loppismysterium. Varför tror den som prissatt denna ram (ca 40x40 cm) att någon skulle vilja betala 210 kronor för en uppförstorad instagrambild av någon annans familj?
Kom gärna med förslag. Alla mina läsare!
Jag måste nog outa på facebook att jag börjat blogga igen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar