måndag, oktober 28, 2019

Att vara hemma är överskattat...

Helgen har tillbringats på hotell, minsann! Svenska Bilsportförbundet har haft konferens med våra ordförande i distrikt, kommittéer och utskott - mycket information, många diskussioner och lite mingel på lördagkvällen.
Mycket roligt!

 Från rummet hade jag utsikt över en jumbojetstjärt!

 Jag har också fått lära mig ett nytt begrepp - FUDGE =)

Igår hann jag hem för att kolla lite fotboll (yay), men idag vände jag söderut igen. Det var så fint väder att jag stannade vid Brahehus och gick en sväng.



Tror jag har tagit bilder på nästan precis samma ställen tidigare =)

På vägen tillbaka till parkeringen hade jag tänkt fota lite fotbollsrelaterad graffiti samt röda nypon i mängd, men telefonen stängde lite oväntat av sig. Strömmen tog slut superfort pga kyla, typ.
Det var ju trots allt bara 6-7 plusgrader...

Måste nog byta telefon snart =D

Sista biten innan jag var framme vid hotellet peppade jag mig själv hårt att jag skulle ta träningsväskan från baksätet, checka in, sedan direkt ut och springa. Har varit usel på det där springandet ett tag nu.
Döm om min förvåning när det inte finns någon träningsväska i bilen.
Hoppas innerligt att den står kvar i hallen...
 
 Så här unik blev veckans hotellutsikt.

Förresten, hann också hoppa in på en Myrorna och hittade en ny jumbokopp till junioren.


Eller, bättre begagnad förstås. Jag tyckte 29 kronor var dyrt, eftersom vi betalat max 20 kronor för de tidigare exemplaren. Man blir ju lite konstigt snål ibland, så jag kollade att hon verkligen ville ha den INNAN jag handlade. Men det blev affär.
Shoppet var väl dagens höjdpunkt, för kvällens fotbollsmatcher gjorde ju verkligen inte humöret bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar