fredag, december 17, 2010

Paketer, paketer...

Det femtonde paketet innehöll ett litet fint tyghjärta.

Det sextonde paketet ett par för stora strumpor =)
Men när jag deppat en stund (för att tomten måste ha blandat ihop mitt paket med någon annans, typ) provade jag dem istället för att hänga läpp - och kan konstatera att myssockor har man ju ändå bara och hasar runt i inomhus och då spelar det inte så stor roll om hälen hamnar lite galet = glada miner igen. Nu har jag haft dem i flera timmar och de funkar utmärkt. Smakfullt färgval också.

Sjuttonde paketet (innehållet gissade jag på redan när jag fick alla paket och hade lyckats gissa rätt) innehöll en låda med polkagrisstänger som skall få hänga i grönt träd istället för i orkidéen så snart granen är intagen.
Nu har man fått öppna så många fina paket att det verkligen känns att högen har minskat och slutet närmar sig. Synd att en sådan mysig ritual snart är över =)

Tack snälla tomten för allt jag fått så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar