fredag, december 03, 2010

Julswapp - dag 2 och 3

Imorse öppnade Nova och jag våra paket, som såg formmässigt ganska likartade ut, samtidigt.
Hennes innehöll stickers.
Mitt innehöll stickers =)
Och små gulliga juladresser.
Passar fint såhär till julklappsinslagningsupploppet.


Gulliga små tomtar - både på etiketter och stickers.
Nu fick jag det att låta som om en massa julklappar var fixade och det bara var det sista kvar.
Det var kreativt gjort, för det är självklart inte sant.
Jag har max någon klapp klar och den är då inte inslagen =)

Gårdagens paket innehöll ett små silverkulor, som till en liten, liten julgran. Eller så kan man lägga dem i en glasvas.


12 små kulor. Jättesöta.
Tack min snälla tomte för att du hjälper mig att komma i ordning till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar