lördag, december 25, 2010

De sista paketen i swappen...

Nu är det verkligen slut.
Jag har öppnat det sista paketet och picknickkorgen ekar tomt.
Nedan kommer en liten kavalkad över de sista paketen, ifall ni inte följt Julswappsbloggen slaviskt =)


Den 18 december fick jag en liten ljuslykta.
19 decembers paket innehöll en vacker handduk.

En "dekorationspinne" fick jag den 20 december.

Paket 22 och 21 innehöll små söta möss.

Den 23 december fick jag en mycket vacker ljuslykta.

I sista paketet bodde en gråklädd tomte som var både mjuk och söt.
Min tomte visade sig till slut höra hemma här >>.
Tack för alla fina paket under hela december. Det har piggat upp alla kalla mornar betydligt!

Mina paket skickade jag istället hit>>.
Det har ju varit nästan lika skoj att följa den paketöppningen som att öppna sina egna paket =)

Jag vill skicka en kram till alla som varit med Julswappen, men särskilt till er två här ovan. Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar