fredag, maj 21, 2010

Vissa arbetsdagar är bättre än andra

Den idag har definitivt kvalat in som en av senaste tidens favoriter.
Jag är skapligt i fas med all måsten och borden.
I förmiddags hade Porsche internintro på nya Cayennen och senaste Panameran utomhus.
Ingen kunde inte ha beställt bättre väder.
De bjöd på fuskbubbel och tårta och vi stod och hängde lite klädsamt under presentationerna. Sedan fick vi gå och peta på bilarna.

Nice!

Bilintroduktionerna på jobbet är alltid trevliga tillställningar, som jag inte missar om det går att undvika, men den här var en totalupplevelse utöver det vanliga.

2 kommentarer:

  1. Schysst jobb! Förstår att di trivdes som fina fisken. Är det en bil du kan rekommendera annars, jag som är i byta bil-svängen...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker absolut att du skall föreslå för maken att du skall ha en Porsche.
    Om du skall få plats med hundbur måste jag rekommendera Cayennen.

    SvaraRadera