onsdag, mars 31, 2010

Lite scrappat från helgen

Jag blev bara färdig med tre layouter på hela helgen. Jag är såå långsam =)
Men, huvudsaken är väl att man trivs, och det gjorde jag verkligen. Toppenhelg!

Denna är om att det är så mysigt med sagostunden på kvällen, men att man måste passa på, snart läser hon väl vuxendeckare själv, typ.

Jag gillar ju egna grejer. Det kan få ta hur lång tid som helst att tillverka dem. Här har jag gjort en liten bok, som dock gick ganska fort att förfärdiga.

Jag återkommer med resten en annan kväll. Nu måste jag fortsätta städa, då påskhelgen och påskgästerna är i antågande =)

Edit: Glömde att nämna att detta var en bingoutmaning av det omvända slaget, man skulle välja två rader med scraptillbehör som INTE fick vara med på layouten. Jag fick inte använda masker, chalk, färgfoto, spets, bling, färdiga dekosar eller mist.

1 kommentar:

  1. Heejjj! Länge sen jag var här. Kul med scrap! Jag var med på träff i helgen. Finns några bilder i mon blogg. Kram Maria
    http://mariasdagbok.blogspot.com/

    SvaraRadera