söndag, mars 07, 2010

Papperspyssel

I torsdag började jag på ett kombinerat grattiskort/presentask.
Det var så himla skoj och blev jättebra, tycker jag själv, men tog förstås en evinnerlig tid...
Många små blommor blev det.
Tog låång tid att tillverka. Men var väldigt fridsamt för själen också.

Igår var festen, idag är vi trötta.

Två öppningsbara askar ihoplimmade. Den undre var en jag hade över sedan tidigare och den övre tillverkade jag. Skall jag göra fler sådana här tårtor gör jag nog alla askar själv - det blev så tight mellan lock och ask när man klädde med papper.

Lite ståltrådsdekorationer gick ju inte att motstå...

Och en liten vimpel med själva budskapet.

Just nu försöker jag skriva det här och fejsbokka samtidigt som jag säkerhetskopierar mina bilder, vilket var alldeles för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar