söndag, augusti 23, 2009

Strängnäs

hann vi inte se så mycket av, men det var sig inte helt likt sedan jag var där senast. Domkyrkan var nog ganska "same, same" däremot.
Konfirmanderna får ni inte se. Men en surpuppa tog jag några kort på utanför kyrkan.

Inte så glad för att bli fotad =). Men här ser man hur hon blev med lugg. Hon klippte ju av sig en massa hår förra veckan och jag har visst glömt att föreviga resultatet.

Sedan gick någon förbi bakom mig och då kunde man ju le och se lite normal ut. Här ser man också gluggen bredvid framtanden som börjar vara ganska vid.

Konfirmationen avlöpte väl. Man fick också flashbacks från egen ungdom/konfirmationstid, nästan alla psalmer var sådana jag kunde mer eller mindre väl. Hu.
De var också lika svårbemästrade som någonsin.
Varför går alla psalmer i någon tonart som är för låg ELLER för hög för de flesta människor?
Ingen sjunger ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar