fredag, juni 19, 2009

Sommarswap

Igår fick jag mitt paket i Mindis sommarswap som visade sig komma från sötaste Annika!

Paketet med ett sött kort...

...innehöll ett par gulliga - och sköna, verkar det som - trädgårdshandskar...

...samt en söt sommarduk som jag var tvungen att stryka
och lägga på midsommarafton till ära...


...och dessutom två "odlingsskyltar" eller vad man nu kallar dem. Novas luktärt behövde genast märkas ut =)

Mitt paket skickade jag tidigare i veckan till Marica och de kom fram i tid och allt.
Tack alla tjejerna som var med och särskilt tack till Mindi som orkar anordna sådanahär roliga grejor då och då. Kram!

1 kommentar:

  1. Så fina saker du fick!

    Jag har aldrig kommit iväg att gå med i swappen ... får nog kanske fundera på det till nästa gång ;-)

    SvaraRadera