fredag, juni 12, 2009

Håkan fotar också

ibland. Tänk, ibland blir det bilder fast man inte håller i kameran själv.
Nedan ser man den kulinariska läckerheten "russin i sockerärta" förevigad som aldrig förr.
Nova är ytterligt stolt över receptet.
Håkan är stolt över att bilden är skapligt i fokus, och jag är mest stolt över det faktum
att jag inte tycks ha överfört min skepticism mot mat - och då särskilt i kombinationer jag aldrig provat förut - till Nova som verkar äta VAD som helst.

Fast just russin i sockerärta är ju ganska lindrigt ändå.

Sedan snöt Nova kameran och tog några bilder till.

3 kommentarer:

  1. Så söt flicka!! Russin i sockerärtor är ju en delikatess, visste du inte det! ;-) Hihihi... Är en swappare hos MIDI, och springer runt till alla andra swappare och kollar lite, i väntan på paketet.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Brukar ju följa din blogg lite då och då. Tycker du är så duktig på att ta en massa härliga kort och vem kunde tro att du var min sommarswap vän...I dag fick jag ett underbart packet och hela innehållet gillar jag kanon mycket.. Dottern fastnade för de härliga efterrättsskålarna så de ska nog invigas här någon kväll.. Ett stort Tack till dig Anna!

    Sommar kram från Marica

    SvaraRadera
  3. Kikade in för att se om du fått någon swapp. ;)

    Hoppas att du har haft en super duper mysig midsommar. :)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera