torsdag, juni 11, 2009

Fotofantasten

Jag har varit och bränt delar av min skatteåterbäring på en ny dator!
Äntligen!!!
Fast jag har inte hunnit packa upp den än.
Kanske efter helgen.
Det var 20% på SIBA för loosers med SIBA-kort, och det har ju Håkan, och skattepengarna kom ju in på kontot häromdagen så det var ju lika bra att börja göra av med dem.
Tydligen ville jag handla en enklare surroundanläggning till datorn också.
Det visste jag inte om att jag behövde, men Håkan var väldigt tydlig med att jag VERKLIGEN ville ha det.
Och så köpte jag ytterligare en extern hårddisk så att jag kan göra ytterligare back-uper på sånt man vill behålla.
DET ville jag verkligen ha =)


Nova, som var hos en kompis medan vi shoppade, ville låna kameran när vi sedan gick (gällde att passa på i det oväntat fina vädret) hem.
Hon orkar ju knappt lyfta den, men det blev väl en ganska hygglig bild?
Om man bortser från de där trista typerna i mitten på bilden...

2 kommentarer:

  1. Ärvt mammas fotosinne, jättefin bild. Tur att den finns förevigad, det fina vädret undrar man ju om det finns överhuvudtaget...

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att se er båda. :)
    Vad fina ni är!!!

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera