fredag, april 17, 2009

Dagens bild #107 - Nybörjarmisstag

Att vara tvungen att åka till systembolaget på fredag eftermiddag =)
Det är ganska klumpigt.
Men idag var det roligt.
Jag hittade en ny vodka.

AIVY Red - med citron, granatäpple och lime

Eller rättare sagt, jag hittade TRE nya vodkor, Aivy Red, Znaps bärvodka (som dessutom är ekologisk) och Absolut Mango.
Men jag kunde ju inte köpa alla =)
Den jag köpte skall enligt Systembolaget ha en "Stor, fruktig doft med inslag av granatäpple, lime och hallon" och även "Fruktig smak med viss sötma, inslag av granatäpple, lime och hallon" och och det har den säkert. Och den smakar och luktar hubbabubba eller nåt.
Väldigt söt, och det brukar inte vara bra.
Men jag blandade den med tranbärsjuice och lite Schweppes Lemon och det blev kanon!
Men jag måste ju prova de andra också - fast en i taget då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar