lördag, maj 09, 2009

Dagens bild #129 - Kalaskonsert

Idag var dagen för det stora kalaset som upptagit våra tankar och vår tid i flera veckor, tror jag.
Håkan och Anders har ju äntligen lyckats fylla 40 och det skulle ju firas.
Hemma hos oss.
En himla massa förberedelser och sedan en himla massa folk som kom. En fantastisk tur med vädret (fast det kändes inte så fem på morgonen när regnet kom blåsande in på tvären i sovrummet = obefintlig sömn), världens bästa kock som fixade fantastisk mat och glada människor som ville gratulera åldringarna.
Jag var hemskt vimsig hela dagen, och kvällen, och fotade ingenting.
Men, jag gav kameran till en lång kille en stund när Vulture Creek återuppstod från de döda ett tag:

Men eftersom de envisades med att fylla hela lokalen med hjälp av den lilla rökmaskinen kan man ju givetvis inte se nånting på bilderna =)

Sedan var det ett punkband som spelade, två gånger t o m och därefter fick vi lyssna på vanlig inspelad musik eller sjunga karaoke. Det gick det med.
Ändå till 04.30 då jag med viss övertalning fick de sista gästerna att ta en taxi hem.
Nu skall jag inte ha fest på ett tag.

1 kommentar:

  1. Tack för en supertrevlig fest!! Hoppas alla andra hade lika trevligt som jag;-)

    SvaraRadera