lördag, mars 07, 2009

Litet grattisalbum

Istället för ett kort, blev det en liten bok eller vad man nu skall kalla det.
Roligt, men tidskrävande förstås.
Jag måste lära mig att inte fippla så mycket =)

Live, vid överlämnandet

Resterande uppslag är inscannade och ser ganska bleka och tråkiga ut. Riktigt så trista var de inte i verkligheten.





Det var så roligt att jag kan tänka mig att göra fler. Bra att få nytta av BIAn som jag impulshandlade under mellandagsrean på Papprika också.
Nu har jag använt den en gång i alla fall =)

6 kommentarer:

  1. Alldeles underbart och det måste ha varit det bästa och finaste grattiskortet av alla. :)
    RENATE är nu hemma och hon hade fått ett sånt där litet underbart album. :) Kika in får du se!!!

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera
  2. Men fy så krångligt det är att kommentera. Vad har du gjort? ;)

    SvaraRadera
  3. Säger det igen, du är otrolig! Själv har jag varken lusten, intresset eller "ögat" för liknande saker.

    SvaraRadera
  4. Krångligt?
    Hmmm... jag provar själv här så får vi se.

    //Anna

    SvaraRadera
  5. Helt underbart grattisalbum. Ska lägga på minnet. Speciellt det där med blommorna och bilderna på de som grattade.
    /Ellen

    SvaraRadera