tisdag, juni 03, 2008

Speedway i afton -

vilket gick alldeles utmärkt.
Jag hade inte trott att det skulle gå så lätt mot Vetlanda som det faktiskt gjorde.
Men några heat när matchen stod och vägde var gräsligt spännande - otroligt tight körning, bland annat ett där vem som helst av fyra förare kunde ha vunnit, typ... urhäftigt.

Nova var på ett strålande humör.

Här äter hon klubba iförd motorcykelhandskar.

Kolla klubban mamma!

Fast hon tittade ovanligt mycket på själva huvudattraktionen idag. Det är kul om hon kan koncentrera sig något längre än två-tre heat.
Om ni undrar varför det är foto på barn istället för speedwayhojar så undrar jag detsamma.
Idag hade jag gått runt halva banan för att inta en bättre position i förhoppning om att få någon användbar bild - då ger kamerabatteriet upp!
När jag sedan bytt batteri och lyckades avfyra kameran fick det samma följd som sist - så fort jag fotar börjar Hammarby tappa det ena heatet efter det andra och mina kompisar förbjuder mig att använda kameran.
Men skam den som ger sig. Någon gång skall jag väl lyckas.

Nej, nu går mitt sömntåg. Ses en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar