fredag, juni 06, 2008

Nationaldagen

Det måste ju firas!

Vi har hissat flaggan...

Nova hjälpte till...

och sedan så fortsatte festligheterna med tvättande - för min del (jag är inne på min fjärde eller femte maskin nu). Håkan har förresten också tvättat - fast mögel. Från husfasaden.
Vi har också städat poolen (4 kubiks barndito - så det låter ju flottare än vad det är) och som en extra eftergift åt hyllningarna har vi gjort allt detta i MYCKET långsamt tempo.
Eller har det med värmen att göra?
Nova har firat genom att följa med grannarna till badstranden (den absoluta vinstlotten).
Själv skall jag strax in i duschen. Nano nano //Anna

1 kommentar:

  1. Vink, vink.... :)
    Hoppas att ni mår bra?

    I dag är det skolavslutning för lilla tjejen. Underbart med sommarlov ( även för mig känns det som...)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera