tisdag, april 24, 2007

Jaja, vad kunde man vänta sig?

Febersjukbabblan somnade i alla fall lugnt. Jag har så smått fortsatt mitt publicerande och fotbollen pratar vi helt enkelt inte om. Okej?
Men, även om jag inte behöver åka till jobbet i ottan imorgon så borde jag kanske nanna snart.

Ojdå! Höll på att glömma dagens bild. Punschigt.
Det är inget fotografiskt mästerverk. Jag hamnade bakom en bil imorse. När vi stannade vid ett lyse så blev jag så förvånad av streamern - jag hade väntat mig att det skulle stå "Skärholmen" eller liknande som adress. Och det gjorde det ju inte.
Men sedan stannade vi inget mer så jag fick skjuta i farten.

Skylten var ju förvillande lik en svensk dito. Vad gör den bilen på Glömstavägen klockan 7 på morgonen liksom?
Jaszbereny verkar ligga i Ungern. Där har jag faktiskt varit en gång. På träningsläger.
Det kan man inte tro.
Fast vi var i Kaposvar. Jag berättar allt, någon annan gång :-)
Men nu skall jag faktiskt skutta i säng.
nano, nano
//Anna

1 kommentar:

  1. Skönt att se att du åter är på i cyberrymden! Ser fram emot nya intressanta inlägg...Satte jag press nu, inte min mening alls...
    kram

    SvaraRadera