fredag, februari 23, 2007

Var tredje vecka...

... är jag tvungen att ordna fredagsmaten medan Håkan jobbar. När han började med den skiftgången sade jag på skoj att han kunde förbereda sig på tacos var tredje vecka tills han byter jobb eller skift eller nåt :-)
Nu har det ju inte riktigt blivit så alla gånger, men jag kämpar på.
Ikväll blev det någon sorts wraps med tacofärs och passande tillbehör.

Stilstudie på den lilla människan.

Nu skall jag sjunka ner i soffan igen. Skönt att det är fredag!
Kram //Anna

2 kommentarer:

  1. Hallå raring!!
    Spanar in på dina bilder :)

    Mmm, tacos e gott..det kan man äta ofta!! Sitter här på jobbet o surfar lite och håller tummarna för en lugn natt!

    Jaha, så ni var o spanade utanför vårt hus *s*. Du..nästa gång kan ni väl plinga på också? :)

    Ja, ja, ja, ja...en scrapdate vill jag gärna ha med dig!!

    Söta drömmar!

    kraaaaaaaaam /K

    SvaraRadera
  2. Gullig bild. :)

    HOppas att allt är bra?

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera