fredag, februari 16, 2007

Stämpelorgie

Nova och jag hade en liten pysselövning ikväll - vi iordningsställde en tröja till en kompis till Nova som ska ha fyraårskalas imorgon.
- Vad kan man mera önska sig i fyraårspresent än en vackert dekorerad tröja?
Nova och jag hade i alla fall riktigt roligt.
Hon valde stämplar och färg - jag färgade in stämplen - och hon tryckte på tröjan. Fantastiskt snyggt blev det!
:-)
Dock tyckte jag till slut att hon använde VÄLDIGT mycket rosa så jag försökte få henne att slösa lite mer med de blå och gröna färgerna.
- Ja, jag är en usel mamma!
Hon var dock inte särskilt mottaglig, och det kan tänkas att det finns andra saker med den tröjan som gör att mottagaren inte kommer att använda den så mycket så det kanske inte spelar så stor roll.
Till slut var vi tvugna att ge oss om vi inte skulle svälta ihjäl, så Novas tröja får vi göra en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar