fredag, april 18, 2014

Ovälkommet besök


Vi har, över vintern, haft ovälkommet besök på så många ställen i stugan att jag knappt orkar räkna dem...
I byrån har de bl a tuggat i sig delar av mina tåsepareringsgrejer som jag hann använda typ 1 gång förra sommaren.
I skafferiet hade de haft värsta partyt.
Finast var tortellinipåsen där de omsorgsfullt tuggat i sig 1 kilo tortellini och sedan bäddat i botten på den tomma påsen med Novas finaste HelloKittytoapapper.
I skåpet i vardagsrummet har de spelat memory i hela skåpet och dessutom upptäckt att mina jongleringsbollar nog innehöll något gott. Väldigt målmedvetet tuggade de sig in i bollarna och öppnade varenda frökapsel i alla tre bollarna, samt spred skalen i hela skåpet.
När vi till slut sanerat nästan hela huset och jag skulle lägga på en ny duk istället för en som de bajsat på så visade det sig att de haft party i duklådan också.
Tittar närmare på det imorgon. Orkar inte mera idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar