söndag, januari 27, 2013

Vecka 2, 2013

Ursäkta dröjsmålet, men jag har haft fruktansvärt svårt att ladda upp bilder, vilket ju blir lite värdelöst när det är bilderna som är huvudbudskapet.
Nu har jag dock förstått att stort företag som äger bloggplattformen gjort uppdateringar som gör att det funkar apdåligt med bilduppladdningar om man inte använder deras egen webbläsare... suck.
Här kommer dock vecka 2:

Måndag 7 januari
Möte inne i stan på em, passade på att gå till P-garaget via NK som hade rea. Inga fynd dock.
Utsikten från garaget.

Tisdag 8 januari
Jag åkte förbi den här och var tvungen att gå tillbaka och kolla om jag sett rätt.
"Förbud för lastbilar att åka uppochned."
Kändes som en jätteviktigt förbudsskylt. Hade något vänt på skylten för att busa?
Sen förstod jag att den bara lossnat ur det övre fästet.

Torsdag 10 januari
På styrelsemötet kollar vi när de andra skolorna har öppet hus. Tänkte väl försöka hinna med nåt av dem...

Fredag 11 januari
Fredag morgon ringer min man och väcker mig och berättar att han och barnet bestämt att vi skall åka till Finland på kvällen. Hoppsan! Tar en riktigt båtdrink på kvällen =)

Lördag 12 januari
Lyxfrukost med soluppgång på båten.

Söndag 13 januari
Håkan och jag har bröllopsdag, men den är liksom redan firad på båten, så vi åker lite skidor och gör inbjudingskort till Novas kommande kalas.
Slut på vecka 2 och de bilder som finns från vecka 3 och 4 kommer så småningom. Motivationen sjönk ju något när det inte funkade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar