måndag, november 14, 2011

Livet - är det den där grejen...

...som pågår när jag inte är hemma?
Jag gillar ju alla de här sakerna som gör att jag är hemma lite glest. Mitt jobb, styrelseuppdrag, tävlingsarrangerandet... Och man kan ju naturligtvis inte vara med på allt.
Idag har en liten människa, som jag tycker hemskt mycket om, simmat 200 meter klädsim.
Det tycker jag är fantastiskt.
Själv kom jag hem långt efter att hon somnat så jag kunde inte berätta det för henne ikväll.
Men kläderna var fortfarande blöta, som en påminnelse, så jag fick en liten känsla av delaktighet när jag plockade med dem i badrummet.
Vi ses en kortis imorgon bitti, måste minnas att prata om det då, för när jag kommer hem nästa gång i slutet av veckan har säkert nåt nytt fantastiskt hänt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar