måndag, november 28, 2011

Efter en högst ineffektiv dag...

...blev det bråttom till kvällen.
Gårdagens mycket trevliga bankett avslutades ju lite väl sent, så idag har väl inte orken varit den bästa.
Att bli klara på hotellet och åka bygden runt och hämta barn, byta sida av stan och dessutom köpa hämtmat tog ju dock en del tid som kanske kan räknas som semiproduktiv.
Barnets paketkalender var jag dock tvungen att färdigställa idag eftersom jag åker på turné imorgon igen, och inte kommer hem förrän på fredag.
NU är den klar och jag får äntligen vika ned mig i sängen, vilket jag ivrigt har längtat efter sedan jag gick upp imorse.
Det är ju nästan sex timmar kvar tills det är dags att stiga upp igen. Jihoo.
Och packa väskan som inte ens är uppackad än. Jihojihoo.
Känn julfriden...

1 kommentar:

  1. Vilken rolig adventskalender du fixat.. Men vad "trist" fönstret kommer se ut när alla paket är borta på julafton, hihi..
    Hoppas du har det bra på din "turné".
    Kram Camilla

    SvaraRadera