tisdag, maj 31, 2011

Hysterisk dag

Upp halv tre för att hinna till Stanstead i tid för 06-flyget (det kändes inte aktuellt att skriva "sexflyget", trots att jag förmodligen valt det formatet till vilket annat klockslag som helst under dygnet) hem till Sverige igen. Sedan till arbetet och lite administration som slutade i frustration. Filen, den 46-sidiga, hängde sig och blev skadad när jag hade en sida kvar att redigera. Blä.
Från arbetet flängde jag vidare upp till Tierp, för att träffa lite locals som eventuellt vill jobba på våra tävlingar. Passade sedan på att ta några bilder på anläggningen. Det hade hänt en del på ett par veckor.


Läktarna är nästan klara, glaspartierna likaså.

Kvällssolen speglar sig fint i fönstren.

Utsikt inifrån mittpartiet.
Efter mötet för vi söderut igen och efter en del vägarbeten och trafikomläggningar var jag till slut hemma strax efter tolv. Jag hoppas och tror att jag somnade vid halvett, efter en 22 timmars-dag. Behöver inte ha sådana alltför ofta, känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar