måndag, januari 10, 2011

Misse, misse, myskväll... - Dag 10

...skulle det bli. Jag kom hem halvsent, men maten var klar och katten myyyste framför brasan. Jag hoppade i mina myskläder men fick sedan svida om och göra en utryckning i vinterkvällen för att bogsera en kompis bil. Den hade dött på väg till jobbet.
Hon ställde den vid närmaste snödriva.
Tyvärr hade de under dagen kommit med en lastmaskin och lyckats ta bort snön innanför bilen...
När vi kom för upphämtningen stog den omgiven av små drivor nästan mitt i vägen.
Det såg väldigt lustigt ut och jag undrar varför jag inte fotade?
Nu är jag tillbaka i pyjamasen (som vi som bor i dragiga småhus sover i) och känner att det är dags för bingen...

2 kommentarer:

  1. vad fin missen är när den har fått på sig pälsen :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, så mycket bättre med päls =)
    Kram //A

    SvaraRadera