söndag, januari 10, 2010

Hektisk söndag

Dagen började såklart med frukost, men sedan bar det iväg till pulkaåkning med tre andra familjer och både stora och små körde fort och vurpade då och då ordentligt. Roligt var det!
Inga bilder tog jag!

Sedan hem, duscha och äta och fara iväg och fira Daniels 3-årsdag. Det var ganska många barn och livligt även där, men när det var dags för tårtätning kom jag faktiskt ihåg kameran.

Koncentrerad ljusblåsning

Många paket fick han och mamman var väldigt förtjust i kitet från oss med en tamburin, två maracas, en flöjt och ett munspel =)
Musicerande skall väl i alla fall uppmuntras?

Därefter åkte vi hem till tant Daniella och beundrade den nya, ganska renoverade lägenheten.
Ibland önskar jag också att jag renoverade en lägenhet, det känns mer överkomligt på nåt sätt.
Jättefint såg det ut, även om det är svårt att bedöma i kvällsmörker hur färgval och sådant blivit.

Nu provar jag att sitta vid datorn en stund. Skall strax kolla om jag fortfarande blir insläppt på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar