tisdag, juli 03, 2007

Skattepengar

måste man göra av med.
Så idag har jag köpt en cykel:

Visserligen på Biltema, men jag tror att den duger för min cykelfrekvens.
Det är en XC Race - och denna bild får också duga som dagens bild - fast jag knappast tagit den själv.
Jag som inte är särskilt förtjust i rött har köpt en röd cykel. Jag tror att det faktumet att den har skivbromsar både fram och bak är det som fick mig på fall.
Jag har varit gräsligt trött idag förresten :-)
och nu håller jag visst på och fixar så det blir sent ikväll oxå.

2 kommentarer:

  1. Hur vore det om damen tog det lite lungt? Skulle du inte bli bättre på det, eller minns jag fel? Snygg cykel, både du och jag har chockat med färgen röd...

    SvaraRadera
  2. Visst ska du ha en cykel! Jag har fått en ny cykel nu i sommar, och visst är det roligare att cykla på en bar cykel.

    SvaraRadera