söndag, mars 25, 2007

Det går trögt just nu

Främst med bloggandet, men även med andra saker.
Jag har dock fotat ganska flitigt (ett foto om dagen för bloggen) så idag skulle jag sätta mig och redigera bilder från och med... Hoppsan! Det var visst väldigt länge sedan jag postade något här :-)
Jag har varit tröött och ganska överarbetad och less på datorn så jag har helt enkelt prioriterat andra saker.
Men nu var det dags att ta tag i den biten. Då har jag så lite internminne att photoshop inte fungerar! Suck.
Kan nån skicka en IT-människa åt mitt håll? Det vore tacksamt!
Annars så gläds jag åt att våren verkar vara på väg - vi har snart ingen snö kvar på tomten och det är rekordtidigt. Det kanske är vad min trötta uppenbarelse behöver - sol och värme och sådant så kanske lite ork kommer till mig.
Kram //Anna

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Kikar in och önskar Glad Påsk!!
    Julia

    SvaraRadera
  2. Önskar en riktigt GLAD PÅSK! Hoppas att du hinner ta dte lite lugnt också :)
    Gillar skåpidéen, funkar det?

    SvaraRadera
  3. jadu, det går trögt för mig också...det är lite mycket just nu :-) Ledsamt att jag missade kvalitets tid med Novisen här i vecka, kommer dokc att ta igen det när ni minst anar *S*.

    Bajjen vann idag, jag känner mig stolt!!!! Krama dig själv och familjen, så ses vi!!!
    Daniella

    SvaraRadera