onsdag, december 13, 2006

Äntligen gift!

Och då menar jag inte mig själv, utan min bästa väninna. Hon blev lyckligt bortgift i lördags, allt gick bra och äntligen kan man slappna av lite.
Det har ju varit en del fix och trix och dessutom skulle jag ju prompt lära mig att scrappa inför detta sent påkomna bröllop och hinna göra ett litet minnesalbum.
Det har ju varit mitt "hemliga" pysselprojekt ett tag som jag hållit på med de flesta lediga stunder.
Men nu är det äntligen klart! Jag kanske kan visa uppm det sedan, men jag hann inte scanna av någonting alls.
Jag lade sista handen (vid det som hanns med i alla fall - helst skulle jag vilja fixa lite till...) klockan tre i fredags natt.
Sedan gick jag upp tidigt och följde henne till frissan, hämtade blommor och lite sånt under lördagen. Under någon timmes lucka där skrev jag talet jag skulle hålla... på engelska. Huh!
Men det blev helt OK, jag var duktigt nervös men allt gick bra. Nu är hon äntligen gift!

Sedan har vi varit på konferens med jobbet i början av veckan så jag känner mig verkligen lite mosig nu.
Idag var det ju dessutom luciafirande på dagis, imorgon skall jag till frissan på em och på fredag skall jag ha en föräldradag och vara på dagis på fm och ha utvecklingssamtal eller vad det heter om barnet på em.
Apropå Lucia så får man som vanligt inte fota under själva framförandet och det brukar inte finnas några barn, i min familj i alla fall, som verkligen vill vara med på bild sedan. Resultatet blir ju därefter :-)

"May the force be with you"

Och må allt vara bra med er. Nu måste jag knyta mig för ögonen stängs.
Kram o natti //Anna

1 kommentar:

  1. Vad spännande det ska bli att se ditt album! Du måste scanna det!

    SvaraRadera