onsdag, mars 13, 2013

Jajaja - jag är sölig, vecka 9 och 10 kommer nu...



I början av vecka nio hade jag äntligen tid hos min naprapat. I senaste och desperataste laget för att få stil på armen innan stafettvasan, men ändå. Passerade på vägen dit Designgymnasiet där de hade gjort små papperskläder på små dockor.
Sedan var Nova och jag på afternoon tea på Häringe slott och sen gick väl resten av veckan i skidans tecken. Planering, resa och åkande och turistande.
Vi genomförde stafetten med vissa förhinder från en del deltagare, men fick ihop ett lag som gick i mål tidigare än förväntat. Vi är hemskt nöjda!
Shopping i Mora på lördagen och Vasaloppsskådande på söndagen. VM-femmilen fick vi följa på radion i bilen. Mycket skidor, som sagt...



Början på vecka tio bjöd inte på värst roliga bilder, så de hoppade jag över =)
Konferensen på Taxinge får dominera veckan. Produktutbildning för nya Skoda Octavia (som för övrigt verkar vara en kanonbil).
Kaffebrödet på Taxinge går ju inte att ignorera.

Veckan avslutades med en sabla massa tjat om Yohio.
Fika i Farsta och lite snyggt mannekängande i en tyg-"korg" hanns också med under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar