onsdag, september 07, 2011

Bra och bra...

...vet jag inte om det är.
Men nu är det som det är ändå.
Jag kom på att jag skulle köpa en BH, när jag rusade förbi en sådan affär idag. Detta för att jag igår hittade en av mina i trappan med avbruten bygel.
Jag vet inget om varför den låg där eller varför den gått sönder.
Undrar vem i familjen som vet någonting om det?
I alla fall fick jag en uppsträckning av expediten och sedan den största kupstorlek jag någonsin haft. Hur gick detta till?
Min första riktiga BH var med A-kupa, och då var jag ändå över 25 när jag köpte den (jag är ju till stor del uppväxt på 70-talet och då var det helt normalt att glida runt utan).
Nu, 25 år senare, är jag alltså framme vid E.
Kommer osökt på en perfekt titel på mina memoarer - "Från A till E".
Bara att börja skriva nu då...

1 kommentar:

  1. hmmm själv har jag gått åt andra hållet, kanske naturligt efter att ha ammat 3 barn men trist ändå.
    julia

    SvaraRadera