tisdag, juli 26, 2011

Loppisfynd?

Vi startade dagen med brunch på Kutens creperi Tati. Nova tog en Elvisgalette i barnmodell.

Vi gluffade i oss varsin större. Så gott!

Man måste ju beundra "inredningen" också. Jag tenderar ju att gå igång på gammalt skräp, så det är ju alltid väldigt trivsamt där.

Resten av dagen tillbringades med biltur på själva Gotland och lite loppisbesök.

På ett ställe hittade vi ett riktigt loppisfynd sovande i en barnoverall. Han var vindögd och väldigt söt.

På ett annat ställe blev vi snuvade på ett par jätterejäla och fina bänkar. Vi var väl 30 sekunder efter dem som köpte dem.
Det var dock inte det värsta, utan prissättningen sved också. Jag hade nog kunnat betala 500:- styck för bänkarna och ändå varit väldigt nöjd. De fick dem för 50:- styck.
Jag är fortfarande bitter.

Men men, här sitter jag med mina fynd för dagen, två träljusstakar och två lampskärmar...
Gahhh... det gör verkligen ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar