torsdag, juni 02, 2011

Fårö

Man har varit under press ett tag, känt sig lite hängig, vad händer då när man får några dagar ledigt?
Man blir sjuk, såklart.
Åkte dock på en liten biltur för att handla lite på Ica och kolla på skinnjacka till Håkan. Det slutade med att jag handlade en jacka och ett par nya kängor. Lite orättvist =)
Vi stannade också till vid Sylvis och handlade fikabröd.

De hade ställt ut fikabröd och kaffetermosar, så fick man handla det man ville och lägga
pengarna i en plastlåda. Så fullkomligt charmerande. Vi handlade lite fikabröd.
När vi kom till Ica var det fullt pådrag med något tyskt filmteam som spärrade av och släpade fram utrustning. Vi kan antagligen se fram emot ännu en dubbad deckarfilmatisering från Gotland.
När vi kom hem så sov, sov och sov jag. Inget fikande alls.
Det är väl därför jag är vaken nu. Hoppas jag mår bättre imorgon, så jag kan ta någon promenad i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar