fredag, april 29, 2011

Promenad i solen

Promenerade genom stan efter konferensen. Bland annat via ett mycket vackert Kungsan. Hittade en rolig bil nedanför slottet.
Gick till Fotografiska, upptäckte att jag fått skavsår, bytte till gympadojor som jag turligt hade med mig, kollade in utställningarna där - i min smak allihopa, för en gångs skull - innan jag knatade till Södra station och tog pendeln hem.
Med tanke på att det är fredag och hemmamatch på Söderstadion hade jag förväntat mig mycket grönvitt på Medis, men det var bara vitt.
En miljard studentmössor hade hunnit ockupera uteserveringarna innan bajarna hann med =)
Dricka en del hade de också hunnit med...
En väldigt trevlig eftermiddag i solen blev det i alla fall.
Har nu inga förhoppningar om att kvällen blir lika trevlig.
Hammarby - Brage på tv, kan bara bli traumatiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar