torsdag, mars 03, 2011

Att slå dövörat till

Idag har jag varit hemma och vabbat. Igår köpte jag dubbel-cdn från melodifestivalen till Nova på väg hem från Skåneland - som en liten muta för att jag varit borta =)
Den har spelats några gånger idag...
Och när hon inte spelat sjunger hon själv. "you're my endemy, endemy, endemy..."
Håhåjaja.
En till som slog dövörat till är kattskrället. Han vet att han inte får vara på köksbordet och att han absolut inte får dricka ur blomvasen, men frestelsen var för stor, helt enkelt.
Någon som fått dåligt samvete för att tulpanerna inte fått nåt vatten medan jag varit borta försökte kompensera detta genom att ge dem en liter idag istället.
Katten tolkade det som att han fått en egen drickfontän.
Jag fick slå ut vattnet och slänga blommorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar