tisdag, juli 06, 2010

Semestern hägrar

Nu har jag kommit hem från tävlingen i Finland och skall ha sista tokracet innan semestern på jobbet. Vi åker på fredag morgon och det artar sig till att bli riktigt hysteriskt med många stora, skapligt viktiga uppgifter som måste lösas innan torsdag kväll.
Varför blir det alltid så?

Ikväll var jag och hämtade ut mitt skopaket från Brandos på posten och Nova blev oerhört avundsjuk på alla fina skor.
Det är 36or så tyvärr är de lite stora, men jag skall lägga i halvsulor och kanske sätta i något hälgrepp så får vi hoppas att det funkar för de är så schnygga!



Bilder från Brandos.se
Jag hade beställt ett par flip-flop också, men de får åka tillbaka för mönstret på sidan var lite väl deformerat så just mitt par var i alla fall inte så snyggt som på bilden.
Nu skall man också hinna tvätta förtiarton maskiner med tvätt, städa huset och packa innan fredag.
Det kommer inte att gå =)
Precis som med jobbet, jag kommer inte att hinna allt som jag tänkt och borde och måste. Frågan är vad som skall stryka på foten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar